Říše Syharhalny je kulturou založenou na ovládnutí života a snažící se o dobytí světa. Její vědci a vůdci nejsou ohromeni ani právem ani přírodou, natož pak silou ostatních národů. Jejich klony a jejich tvorové útočí na kontinent s geneticky vytvořenou zuřivostí. Každá bitva je novým vědeckým testem a novou příležitostí pro demostraci moci Arh-Toltha, boha Syhar. Pro jejich vedení v boji Syhar vybrali tvora, kterému se skvěle daří v poušti, znak, který dostává jejich perfekcioničnosti: Škorpióna.
Na bojišti Syhar připomínají šílené vědce. Velí hrůzostrašným tvorům, zrozeným v laboratořích Syharhalny.
A ačkoli má většina klonů humanoidní vzhled, mohou použít mutagenních substancí, které přeměňují jejich těla a dávají jim výjimečné schopnosti.
Syhar nemohou neuspět v dobytí Aarklashu.
V říši Syharhalny jsou věda, magie a umění války kompletně propojeny. Armády Syhar jsou vytvořeny ve velkých laboratořích vytvořených na poušti a každá z armád poslouchá jen svého tvůrce.
Někteří vědci své laboratoře opevnili a vytvořili z nich opravdové pevnosti, jiní se obrátili k mystériím Temnoty.
Syhar uctívají Arh-Toltha, alchymistického boha, a mají zvláštní zájem o konstelaci Škorpióna.