Divocí orkové

"Co tady dělají ty špinavé malé věci? Kde jsou naše města? Kdo pozabíjel Děti Asuryan?!"

Mauryon se vrací na Baran

 

Roztroušeni k divokosti

Orčí invaze jsou pro ty nešťastné planety, na které se snesou, ničívé. Když Waaagh! nakonec opustí bitvami zjizvenou planetu při hledání nového konfliktu, přeživší vystoupí ze svých úkrytů a opět začíná proces znovubudování. Naneštěstí pro obyvatele planety orčí hrozba nekončí, když obrovský hulk opustí systém. Zůstává za ním totiž malá stopa orčího Waagh! a ta brzy vyroste v novou hrozbu známou jako divocí orkové.

Všichni orci vypouštějí spory, které jsou rozprášeny do větru. Pár těchto spor může dopadnout na nepřístupná místa na povrchu planety, do hlubokých džunglí nebo suchých větrných plání, míst, která většina civilizací považuje jen za těžko obyvatelná. Spóry pak rychle zamoří oblast a rostou bez hrozby objevení.

Během relativně krátkého období tyto spóry dorostou do velikosti plně vzrostlých orků, kteří se posléze začnou spojovat do volných kmenů.

 

Přežije ten největší

Zprvu jsou tyto kmeny malé počtem a jsou jen malou hrozbou pro obyvatele planety. Tito orci jsou necivilizovaní, dokonci i na nízká měřítka orků. Mají jen malou znalost jazyka a žádné znalosti o technologiích. V rané fázi jejich existence jsou loveni a pronásledováni všemožnými divokými tvory. Jedná se o zásadně důležitou fáze ve vývoji divokých orků, ve které přežívají jen nejsilnější.

Po tomto období se mimořádně vychytralí a silní orci stanou vůdci a ostatní orci se kolem nich shromáždí. Kmen se pak učí bojovat proti svým přirozeným predátorům díky použití svého počtu a jak roste a zvětšuje své teritorium, více a více orků se přidává k dané tlupě.

Divocí orkové se učí hledat zbraně a vybavení zanechané na povrchu planety předcházejícím Waaagh! Ačkoli většina těchto technologií je pro ně příliš pokročilá, orkovi netrvá dlouho, aby si uvědomil hrůzný efekt zamíření hlasité kovové věci na nepřítele. Minuty po tomto neuvěřitelném zjištění vyrazí kmen do války, pálí na všechny cíle, které se mu dostanou do cesty, ovládne konkurenční kmeny a spojí je pod jediným praporem.

Jelikož menší orci stráví většinu svého času lovem kořisti, stanou se skvělými střelci. Jiní se zase naučí stopovat a pokládat pasti, brát lebky a schovávat je jako trofeje svého hrdinství. Někteří se naučí využívat tvory ze svého domovského světa jako jízdní zvířata pro lov rychlejší kořisti. Jiní odhalí další primitivní kmeny, takže hlavní kmen dále roste.

Jak se kmen rozšířuje, zabírá se více a více území, nevyhnutelně se musí střetnout s jinými rasami. Zpočátku jsou napadány jen malé předsunuté základny. Poté kmeny zaútočí prostřednictvím rozsáhlých nájezdů na město nebo dokonce celá velkoměsta předtím, než rychle zmizí v divočině. S každým novým nájezdem získává kmen více a více vybavení a větší a větší žízeň po bitvě, dokud sám nezahájí dobyvačnou kampaň.

Jakmile je zahájen Waaagh! divokých orků, snadno se stává nezastavitelným. Celá planeta může být v zuřivé bitvě postupně pohlcena orky, dokud nezůstanou jen zbytky, nad kterými bojují zelenokožci spolu navzájem, což činí s krutou bezstarostností.

Uživatelská sekce: 

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.